منوها

دسته موتور ام وی ام 315 (mvm 315)

2016
(4/1)
دسته موتور ام وی ام 315 (mvm 315)

دسته موتور ام وی ام 315 (mvm 315)

خودروی ام وی ام 315 همانند هر خودرو دیگر برای سرپا نگه داشتن موتور روی اتاق خودرو دارای دسته موتورهایی می باشد ، ام وی ام 315 در تمامی نسخه های قدیم، نیو و اسپرت خود دارای سه مدل دسته موتور می باشد که در تمامی مدل ها به طور یکسان استفاده شده اند.

مشکل زاتی دسته موتور های 315:

متاسفانه ام وی ام 315 با ورود خود به بازار خودروی ایران با ایراداتی همچون دسته موتور و دیسک و صفحه روی زبان ها افتاد که البته تا حدودی در نسخه های جدیدتر این خودرو و قطعاتش ، بیشتر توسط طراحان چینی مورد توجه و عنایت قرار گرفت که در نهایت تا حد زیادی رفع ایراد صورت گرفت.

تعداد دسته موتور های Mvm 315:

موتور ام وی ام 315 دارای سه عدد دسته موتور می باشد که با نام های زیر شناخته می شوند:

این سه دسته موتور هر یک منحصر به فرد بوده ولی برای تمامی مدل های 315 در تمامی نسخه ها یکسان هستند.

دسته موتور جلو که وزن پایینی موتور را بیشتر متحمل می شود توسط یک پایه دسته موتور به موتور و خودرو متصل می شود ، این دسته موتور در نمونه های اصلی و البته بازاری با کیفیت ، روغنی می باشند.

دسته موتور راست 315 نیز در سمت شاگرد نصب می شود که البته این دسته موتور هم روغنی بوده و دارای یک قسمت چدنی می باشد که از نظر ظاهری این دسته موتور را نسبت به بقیه متمایز می کند .

دسته موتور چپ ، نسبت به دو دسته موتور دیگر از جثه کوچکی برخوردار است و لاستیکی فلزی بوده که با دو ‌پیچ در طرفین به بدنه متصل می شود.

 

دسته موتورهای 315 را چه مارک و برندی بخریم ؟

پیشنهاد ما همچون دیگر موارد در انتخاب نوع و کیفیت قطعات خودرو در قریب به اکثریت موارد، قطعه با کیفیت اصلی شرکتی می باشد که البته دسته موتور های mvm 315 از این حال مستثنا نیستند ، اما یک موضوع مهم اختلاف قیمت بالای دسته موتور های اصلی و نمونه های بازاری است که در انتخاب دارندگان خودرو تاثیر خواهد گذاشت. دسته موتور های 315 در نمونه های زیر قابل دسترس هستند :

  • دسته موتور های اصلی شرکتی
  • دسته موتور های وارداتی ( با تنوع و کیفیت های مختلف )
  • دسته موتور های ساخت ایران ( با کیفیت تولیدات مختلف)

که با توجه به تنوع بالای کیفیت این قطعات پیشنهاد میکنیم در صورت سردرگمی برای خرید ، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا به پاسخ سوالات خود برسید.

 

دسته موتور 315 را روغنی بخریم یا ساده ؟

توجه داشته باشید که دسته موتور های جلو و راست mvm 315 ذاتا روغنی می باشند که افرادی برای رقابت قیمتی و رفع پارگی های احتمالی دسته موتور که منجر به خالی شدن دسته موتور از روغن می شود ، اقدام به تولید دسته موتور های تمام لاستیکی کردند، اما یک واقعیت وجود دارد که میزان جذب ارتعاشات دسته موتور های روغنی بیشتر از نمونه های تمام لاستیکی هستند که انتخاب هر یک به سلایق شما مصرف کننده گان بستگی خواهد داشت، لذا توجه داشته باشید که دسته موتور های غیر روغنی با هزینه کمتری تولید می شوند و برای رقابت قیمتی توسط تولید کننده گان تولید می شوند.

آیا دسته موتور 315 با ضمانت وجود دارد؟

همانطور که پیشتر بیان شد دسته موتورهای mvm 315 در کیفیت های اصلی شرکتی ، وارداتی و ایرانی در بازار لوازم یدکی خودرو عرضه می شوند.

نکته: فروشگاه اتوکلاب اصلی بودن دسته موتور های Mvm 315 را طی فاکتور رسمی ضمانت خواهد کرد اما ضمانت کارکرد برای دسته موتور های اصلی ام وی ام وجود ندارد ( فروشندگانی که کارکرد دسته موتور اصلی چری را ضمانت می کنند بعد از فروش پاسخگو نخواند بود ) چرا که شرکت مدیران خودرو جوابگو نیست و ضمانتی برای قطعات در نظر نگرفته است.

اما در خصوص ضمانت دسته موتور های وارداتی و ایرانی ام وی ام 315:

فروشگاه اتوکلاب برخی از دسته موتور های مورد تایید خود را با شرایطی ضمانت کرده و طی فاکتور رسمی به فروش می رساند که در خصوص دسته موتور های ضمانت دار 315 می توانید با کارشناسان فروش اتوکلاب تماس بگیرید.

قیمت دسته موتور ام وی ام 315 (Mvm 315):

قیمت دسته موتور های ام وی ام 315 بسته به نوع و کیفیت آنها متفاوت هستند ، ما در فروشگاه آنلاین و حضوری اتوکلاب با ارائه انواع دسته موتور های 315 با کیفیت های ایرانی ، وارداتی و اصلی شرکتی خدمتگزار شما مشتریان همیشگی و وفادار هستیم، ممنون که اتوکلاب را انتخاب می کنید.

 

 

 

برای اطلاعات بیشتر و شناخت نکته های طلایی دسته موتور ها روی لینک زیر کلیک کنید :

دسته موتور چیست ؟

منابع

نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved