منوها

فروش خودرو دیگنیتی از دهه فجر آغاز خواهد شد

1027
(4/1)
فروش خودرو دیگنیتی از دهه فجر آغاز خواهد شد

فروش خودرو دیگنیتی از دهه فجر آغاز خواهد شد

دیگنیتی به عنوان جدیدترین محصول بازار خودرو ایران و بهمن موتور در آستانه ورود به بازار خودرو قرار دارد. اولین طرح فروش نقدی این خودرو قرار شده است در دهه فجر امسال اعلام شود.


مدیرعامل گروه بهمن بیوک علیمرادلو با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در بهمن موتور، خودرو دیگنیتی از اواسط بهمن ماه جاری در نمایندگی های مجاز بهمن موتور عرضه می شود.

وی همچنین زمان عرضه دیگنیتی در بازار را 3 تا 5 سال برآورد کرد و گفت: در نظر داریم تا هر سال نسخه جدیدی از دیگنیتی را به بازار خودرو عرضه کنیم.


دیگنیتی بهمن موتور که قرار است با داخلی سازی 30 درصدی وارد بازار شود، احتمالا از اواخر بهمن ماه سال جاری غرضه خواهد شد. دیگنیتی پرایم با طول 4.68 متر، عرض 1.86 متر و ارتفاع 1.64 متر، در سگمنت کراس‌اورهای سایز متوسط جای می‌گیرد. دیگنیتی در اصل دانگ‌فنگ ix5 است که با این نام به بازار ایران ورود کرده و با همکاری بهمن‌موتور و دانگ فنگ چین به در ایران به تولید خواهد رسید.



دیگنیتی با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با توان تولید 148 اسب بخار و 220 نیوتن متر گشتاور وارد بازار می شود. دیگنیتی با امکانات و آپشن هایی نظیر سیستم هوشمند ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، درب برقی صندوق عقب و کلید مخصوص جهت بسته شدن درب، آینه های جانبی برقی به همراه چراغ خوشامدگویی و گرمکن، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 6 جهت، سانروف پانوراما دو قسمتی به همراه سیستم ایمنی برخورد با مانع، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک(لمسی) به همراه دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، سیستم مولتی مدیا باصفحه نمایشگر لمسی باقابلیت اتصال به بلوتوث و دارای پورت یو اس بی و ای یو ایکس و دوربین 360 درجه وارد بازار خودرو می شود.

علیمرادلو به بیان جزئیاتی از محصول فیدلیتی پرداخت و افزود: برای محصول فیدلیتی دو پیشرانه 3 و 4 سیلندر در نظر گرفته شده است که در هفته های آینده جزئیات بیشتر آن مشخص خواهد شد ضمن اینکه پیشرانه این محصول در شرکت تیوان واقع در شهرک کاسپین قزوین به تولید می رسد که یکی از بزرگ ترین سرمایه گذاری های گروه بهمن در صنعت خودرو به شمار می رود.

مدیرعامل گروه بهمن در پایان خاطرنشان کرد: در گروه بهمن برنامه ریزی های زیادی در خصوص داخلی سازی دو محصول جدید فیدلیتی و دیگنیتی انجام شده است تا بتوانیم سطح داخلی سازی دو خودروی جدید را به 50 و 30 درصد برسانیم که نیازمند مشارکت قطعه سازان در این طرح است.

قیمتی که برای دیگنیتی در نظر گرفته شده است رقمی در حدود 780 میلیون تومان اعلام شده است.


منابع

نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved