منوها

رونمایی از فراری ۸۱۲ GTS استالونه جنجالی با تیونینگ منصوری + عکس

536
(4/1)
رونمایی از فراری ۸۱۲ GTS استالونه جنجالی با تیونینگ منصوری + عکس

رونمایی از فراری ۸۱۲ GTS استالونه جنجالی با تیونینگ منصوری + عکس

وقتی‌که خبری از پروژه‌های تیونینگ منصوری پخش می‌شود همه نگران نتیجه نهایی هستیم! زمانی که این تیونر مشهور پکیج افترمارکتی خود را حدود یک سال پیش برای فراری ۸۱۲ سوپرفست منتشر کرد ما به خاطر دست‌کاری کم ظاهر خودرو سورپرایز شدیم. البته این موضوع درباره ۸۱۲ GTS که مشاهده می‌کنید صدق نمی‌کند! این خودرو که استالونه نام گرفته لباسی متفاوت را بر تن کرده است.کلا پروژه های منصوری خاص و منحصر به فرد از آب در می آید و مالکان خود را راضی نگه می دارند.

منصوری یک کیت بدنه نسبتاً شلوغ از جنس فیبر کربن را برای سوپرکار کانورتیبل و ۱۲ سیلندر فراری توسعه داده است. در بخش عقب یک بال بزرگ دیده می‌شود که ما را به یاد خاطرات دوران کودکی و بازی با نید فور اسپید آندرگراند می‌اندازد. همانند دیگر پروژه‌های منصوری، قطعات آئرودینامیکی متعدد و ورودی‌های هوای گوناگون نیز در این خودرو به چشم می‌خورند.




کابین خودرو تحت تأثیر رنگ آبی بوده و از تریم چرم جدیدی سود می‌برد که همه‌جا بکار رفته است. عناصر سفیدرنگ نیز باعث تعدیل ظاهر کابین شده‌اند. منصوری تریم فیبر کربن و پدال‌های آلومینیومی را نیز به ۸۱۲ GTS افزوده تا این خودرو از حالت استاندارد درآید. رکاب‌های نورانی داخلی هم تکمیل کننده تغییرات هستند.




این تیونر اقدام به دست‌کاری سیستم‌های الکترونیکی پیشرانه کرده و یک سیستم اگزوز با چهار خروجی را نیز روی خودرو نصب کرده است. پیشرانه ۶.۵ لیتری بزرگ فراری که در بخش جلو نصب شده هم‌اکنون قدرت ۸۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۴۰ نیوتون متری تولید می‌کند که قدرت و گشتاور آن نسبت به حالت استاندارد به ترتیب ۳۱ اسب بخار و ۲۲ نیوتون متر افزایش یافته است. با این تغییرات شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۸۱۲ GTS استالونه به ۲.۸ ثانیه و حداکثر سرعت به ۳۴۵ کیلومتر در ساعت رسیده است.



احتمالاً در آینده نسخه ۸۱۲ Versione Speciale به عنوان شام آخر نسخه کانورتیبل تولید خواهد شد. این خودرو شاید آخرین محصول فراری با پیشرانه ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی در جلو باشد. گفته شده این محصول خاص قدرت فراتر از ۸۵۰ اسب بخار خواهد داشت.


منابع

نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved