منوها

اسپانیا ۵ میلیارد دلار در تولید خودروهای برقی سرمایه گذاری می‌کند

199
(4/1)
اسپانیا ۵ میلیارد دلار در تولید خودروهای برقی سرمایه گذاری می‌کند

اسپانیا ۵ میلیارد دلار در تولید خودروهای برقی سرمایه گذاری می‌کند

دولت اسپانیا اعلام کرد که به عنوان بخشی از یک برنامه ملی که بیشتر از طریق بودجه های اتحادیه اروپا تأمین می شود، ۴.۳ میلیارد یورو (۵.۱ میلیارد دلار) سرمایه گذاری خواهد کرد تا تولید وسایل نقلیه الکتریکی و باتری ها را آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری اتوکلاب به نقل از تسنیم، دولت اسپانیا روز دوشنبه اعلام کرد که به عنوان بخشی از یک برنامه ملی که بیشتر از طریق بودجه های اتحادیه اروپا تأمین می شود، 4.3 میلیارد یورو (5.1 میلیارد دلار) سرمایه گذاری خواهد کرد تا تولید وسایل نقلیه الکتریکی و باتری ها را آغاز کند.


پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا طی اظهاراتی گفت: این طرح دولت شامل کل زنجیره تولید می‌شود و به شرکت هایی که هدف آنها ساخت اولین کارخانه تولید باتری در این کشور و تقویت تولید وسایل نقلیه الکتریکی باشد، کمک مالی می کند.


وی گفت: برای اسپانیا مهم است که واکنش خود را نشان دهد و این تحول در بخش خودرویی اروپا را پیش بینی کند".

این مقام اسپانیا افزود: بر اساس برآوردهای دولت، بخش خصوصی از ابتدای سال 2021 تا سال 2023 می تواند 19.7 میلیارد یوروی دیگر به این طرح کمک کند.


منابع

نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved