منوها

آغاز فروش فوق العاده 5 محصول گروه خودروسازي سايپا/ خودروها 90روزه تحويل مشتريان مي شود

336
(4/1)
آغاز فروش فوق العاده 5 محصول گروه خودروسازي سايپا/ خودروها 90روزه تحويل مشتريان مي شود

آغاز فروش فوق العاده 5 محصول گروه خودروسازي سايپا/ خودروها 90روزه تحويل مشتريان مي شود

فروش فوق العاده 5 محصول گروه خودروسازي سايپا از امروز ساعت 14 آغاز مي شود و متقاضيان به مدت سه روز فرصت دارند تا در اين طرح مشاركت كنند.

به گزارش سايپانيوز، گروه خودروسازي سايپا در راستاي آرامش بازار و جلوگيري از هر گونه واسطه گري در بازار خودرو، فروش فوق العاده 5 محصول پر فروش خود را از امروز ساعت 14 آغاز مي كند.

بر اين اساس متقاضيان از امروز به مدت سه روز فرصت دارند كه براي ثبت نام خودروهاي تيبا صندوقدار(رينگ فولادي)، تيبا2( رينگ فولادي)، ساينا دنده اي(رينگ فولادي) ، سايناS و كوييكS اقدام كنند؛ منتخبان طرح فروش فوق العاده حداكثر تا 90روز مي توانند خودروي ثبت نام شده را تحويل بگيرند.

بر این اساس متقاضیان فرصت دارند از امروز (18خرداد) و 24 ساعته به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند و عملیات پیش ثبت نام را انجام دهند.

در پیش ثبت نام این طرح نیز مانند طرح های گذشته فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی شود اما پس از قرعه کشی، اسامی منتخب 72 ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز کل مبلغ خودرو، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

 

منابع

نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved