منوها

پیستون موتور ام وی ام Mvm

737
(4/1)
پیستون موتور ام وی ام Mvm
image.name
image.name

پیستون موتور ام وی ام Mvm

در این دانشنامه به اطلاعات مفید و کاملی در خصوص پیستون mvm خواهیم پرداخت تا با مطالعه آن برای خرید پیستون ام وی ام و چری با دیدی باز و مطمئن خرید کنید، در ادامه به نکاتی خواهیم پرداخت که قطعآ برای شما عزیزان کاربردی و مفید خواهد بود.

پیستون ام وی ام  Mvm  و چری 

چری که در ایران با عنوان ام وی ام شروع به عرضه محصولات خود کرد با خودرو های 110 ، 315 ،530 X33 و … کار خود را شروع کرد و تا به امروز به عرضه محصولات خود ادامه داده است.

خودرو های  ام وی ام 530 ، ام وی ام 550 ، ام وی ام ایکس 33 و تیگو 5 همگی از یک مهندسی موتور با حجم 2000cc  برخوردار هستند به طوری که در اکثر موارد در قطعات موتور به یکدیگر شباهت دارند، در ابتدا به معرفی پیستون 530، 550 ، ایکس 33 و تیگو 5 خواهیم پرداخت تا شما را در انواع و کیفیت های موجود در بازار  آگاه کنیم.

پیستون موتور به عنوان یکی از قطعات مهم و  حیاتی  در خودرو  به  شمار می رود که  کیفیت و عملکرد آن بسیار حائز اهمیت است، پیستون ها در موتور خودرو وظیفه تراکم محفظه احتراق و انتقال نیروی احتراق  به قسمت پایین تر از خود می باشد.

پیستون  موتور

پیستون خودروهای 530 ، 550 ، ایکس 33 و تیگو 5 در دو دسته اصلی شرکتی و وارداتی ( با کیفیت های مختلف ) در بازار لوازم یدکی خودرو عرضه می شود.

توجه داشته باشید در صورت انتخاب نمونه اصلی پیستون های موتور های 2000cc  تنها سایز استاندارد توسط شرکت مدیران خودرو عرضه می شود ، بنابراین سایز های 25 و 50 در قالب جنس اصلی شرکتی وجود خارجی ندارد  لذا برای استفاده از پیستون های استاندارد شرکت در صورت اورسایز بودن سیلندر می توانید از  بوش پیستون استفاده کنید.

نکته مهم در مورد رینگ پیستون موتور های 2000 سی سی:

پیستون های اصلی شرکتی مدیران خودرو در نسخه های 2000 سی سی در دو کد قدیم و جدید عرضه شده است که با توجه به آن باید  رینگ مناسب را انتخاب کرد، پیشنهاد می کنیم برای انتخاب پیستون موتور ام وی ام و چری خود با کارشناسان فروش مجموعه اتوکلاب تماس بگیرید.

تفاوت پیستون اصلی و وارداتی  mvm  و چری:

اولین و بارزترین تفاوت  پیستون های وارداتی و اصلی ام وی ام  ظاهر پیستون و البته بسته بندی آن است، به تصویر زیر دقت کنید:

تفاوت ظاهری پیستون  اصلی و وارداتی MVM 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید عکس بالا با وجود اینکه در بسته بندی با کارتن چری عرضه می شود غیر اصلی و فیک می باشد ، فریب سودجویانی که اقدام به فروش قطعات شبیه به اصلی می کنند را نخورید؛ عکس پایین نمونه اصلی شرکتی پیستون mvm 530 ،mvm550 ، mvm X33  و Tiggo5 می باشد 

فیلم تفاوت کیفیت  پیستون اصلی و وارداتی ام وی ام 

با همه‌ی توضیحاتی که تا به این جا در مورد تفاوت های پیستون های اصلی و وارداتی داده ایم ، جالب است بدانید بیش از 90 درصد فروش قطعات موتوری اللخصوص پیستون  مربوط به نمونه‌های وارداتی می باشد ؛ قطعات وارداتی در اغلب موارد کیفیت پایین تری نسب به قطعات اصلی شرکتی دارند ، با  وجود این  تفاسیر  دلیلی بر بد بودن قطعات وارداتی نیست  لذا کافیست در صورت انتخاب پیستون وارداتی ام وی ام و چری  نسبت به خرید نمونه های با کیفیت تر اقدام کنید.

پیستون چیست و عملکرد آن چگونه است ؟

پیستون یک قطعه مهم  از موتور احتراق داخلی است که در تبدیل  سوخت  ماشین خودرو به انرژی برای حرکت خودرو بسیار فاکتور مهمی محسوب می شود. این قطعه یک جزء متحرک است که برای انتقال نیرو از بنزینی که در سیلندرها به میل لنگ گردش دارد برای چرخاندن چرخ ها استفاده می کند. پیستون ها برای تبدیل حرکت خطی در سیلندرها به حرکت دایره ای که می توانند به چرخ ها نیرو وارد کنند، مورد نیاز هستند

 

منابع

محتواهای مرتبط


تگــهــا
،
نظرات کاربران
1402/3/11

لطفا قیمت پیستون اصلی ام وی ام ۵۳۰ رو بفرمایید

ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved