منوها

پمپ بنزین مزدا mazda | نکات مهم و کلیدی در خرید پمپ بنزین مزدا

95
(4/1)
پمپ بنزین مزدا mazda | نکات مهم و کلیدی در خرید پمپ بنزین مزدا
image.name
image.name

پمپ بنزین مزدا mazda | نکات مهم و کلیدی در خرید پمپ بنزین مزدا

پمپ بنزین مزدا در تمامی مدل های مزدا 323، مزدا 3 قدیم و مزدا 3 نیو در کیفیت های متنوع با قیمت های متنوعی در اتوکلاب موجود می باشد که با مطالعه این دانشنامه می توانید با دید باز نسبت به خرید پمپ بنزین مزدا اقدام کنید.

شناخت کامل پمپ بنزین مزدا

در دانشنامه مربوط به پمپ بنزین و دلایل خرابی آن با مفهوم کلی پمپ بنزین آشنا شدید، لذا همانطور که می دانید چهار مدل مزدا سواری در ایران عرضه شده است که به شرح زیر هستند

  • مزدا 323
  • مزدا 2
  • مزدا 3 قدیم
  • مزدا 3 نیو

پمپ بنزین هر چهار مورد از خودروهای مزدا که در بالا ذکر شده، با یکدیگر متفاوت هستند و برای هر یک پمپ بنزین مختص خود طراحی شده است.

پمپ بنزین مزدا 323

برند اصلی پمپ بنزین مزدا 323 مربوط به شرکت دنسو بوده که به سفارش مزدا نسب به تولید پمپ بنزین مزدا 323 اقدام کرده است و  الباقی پمپ بنزین های موجود در بازار لوازم یدکی مزدا مربوط به کشور چین هستند و در این خصوص دقت کنید پمپ بنزین تحت عنوان کشور تایوان برای مزدا 323 وجود ندارد و صرفاً برای سودجویی بیشتر تایوانی معرفی می شوند.

آیا مزدا 323 فیلتر بنزین دارد؟

سوال پر تکرار دارندگان خودرو مزدا 323 در خصوص فیلتر بنزین 323 که جا دارد همین جا برای همیشه این سوال پاسخ داده شود که مزدا 323 در هیچ مدل و تیپی دارای فیلتر بنزین نمی باشد و فقط و فقط یک صافی توری شکل کنار پمپ بنزین نصب می شود که برای تعویض آن باز کردن پمپ بنزین زیر صندلی عقب 323 نیاز خواهد بود.

مزدا 323 فیلتر بنزین بیرون باک ندارد و در صورتی که روی خودرو شما چنین چیزی نصب شده به صورت دستی و غیر اصولی می باشد.

تعویض مغزی پمپ بنزین مزدا 323

تعویض مغزی پمپ بنزین Mazda 323 امری روتین و کاربردی برای جلوگیری از هزینه های اضافی تعویض پمپ بنزین می باشد.

نکته مهمی که در تعویض مغزی پمپ بنزین مزدا 323 حائز اهمیت است، کیفیت جنس  مغزی پمپ بنزین بوده که عمومآ جدی گرفته نمی شود و حتی دیده شده برای تعویض مغزی پمپ بنزین 323 از مغزی پراید استفاده می کنند، غافل از اینکه به دلیل عدم فشار کافی مغزی پراید برای مزدا 323 جوابگو نخواهد بود.

پمپ بنزین مزدا 3 قدیم

پمپ بنزین مزدا 3 عموما در کارکرد های بالای 100 هزار کیلومتر دچار آسیب و ضعف در کارکرد می شوند که در صورت سالم بودن تنه پمپ بنزین ، می توان نسبت به تعویض مغزی پمپ بنزین مزدا 3 قدیم اقدام کرد و در صورتی که پوسته پمپ ایراد داشت، بهتر است نسبت به تعویض پمپ بنزین کامل مزدا 3 قدیم اقدام کنید.

برند اصلی پمپ بنزین مزدا 3 قدیم شرکت فوموکو بوده که به سفارش مزدا تولید می شود و البته که فوموکو اصلی ترین شرکت تولید قطعات برای برند مزدا می باشد.

جالب است بدانید که برند فوموکو در تمامی مدل های چینی ، فورد و اصلی روی تنه پمپ بنزین مزدا 3 قدیم حک شده است و طبیعتاً این مارک شاخص خوبی برای کیفیت پمپ بنزین مزدا 3 قدیم نخواهد بود.

بالاترین کیفیت در پمپ بنزین مزدا 3 قدیم مربوط به نمونه اصلی شرکتی مزدا موتور بوده که البته از قیمت بسیار بالایی نسبت به نمونه های دیگر برخوردار است.

در مرحله بعد برند فورد در پمپ بنزین مزدا 3 قدیم از با کیفیت ها در این قطعه به شمار می رود که ما در  یدک باشی سعی کرده ایم با قیمت رقابتی نسبت به عرضه پمپ بنزین مزدا 3 قدیم فورد اقدام کنیم.

نمونه دیگر پمپ بنزین های مزدا 3 قدیم مربوط به برند چینی بوده که از پایین ترین کیفیت و قیمت در پمپ بنزین های موجود در بازار لوازم یدکی برای مزدا 3 قدیم موجود می باشد که در کیفیت های مختلف و تنوع بالای قیمت در بازار لوازم یدکی مزدا عرضه می شوند.

تعویض مغزی پمپ بنزین مزدا 3 قدیم

برای تعویض مغزی پمپ بنزین ابتدا باید مطمئن شوید که تنه اصلی پمپ بنزین مزدا 3 قدیم کاملا سالم بوده و سپس با انتخاب یک مغزی با کیفیت نسبت به تعویض مغزی اقدام کنید.

و باز هم نکته طلایی در مورد تعویض مغزی پمپ بنزین مزدا 3 قدیم این که مغزی مزدا 3 قدیم دارای نمونه اصلی مزدا موتور و تایوان نمی باشد.

بالاترین کیفیت مغزی پمپ بنزین مزدا 3 قدیم

بالاترین کیفیت مربوط به برند HKT ژاپن بوده و  تنها مورد صد درصد ژاپنی بوده و نمونه های معرفی شده دیگر تحت عنوان ژاپن ، دروغین هستند.

مغزی HKT از قیمت بالاتری نسبت به دیگر مارک های مغزی پمپ بنزین مزدا 3 قدیم برخوردار است، لذا ما در مجموعه یدک باشی اقدام به فراهم کردن مغزی های باکیفیت و قیمت مناسب تری کرده‌ایم تا در شرایطی بهتری امکان خرید داشته باشید

یکی دیگر از برند های معتبر در تولید مغزی پمپ بنزین مزدا 3 قدیم برند فورد می باشد.

نکنه: تمامی مدل های مغزی پمپ بنزین مزدا 3 قدیم به همراه  توری صافی D شکل داخل باک عرضه می شود.

سوال متداول

آیا مغزی پمپ بنزین مزدا 3 قدیم و مزدا 3 نیو متفاوت می باشد؟

بله ، پمپ بنرین و مغزی پمپ بنزین مزدا 3 قدیم و مزدا 3 نیو متفاوت هستند و تنها در صافی و فیلتر بنزین داخل و بیرون باک مشترک هستند.

تعویض پمپ بنزین مزدا 3 قدیم

برای تعویض پمپ بنزین مزدا 3 قدیم و یا حتی مغزی پمپ بنزین نیاز به باز و بست کامل باک خودرو می باشد و همین امر که هزینه بالاتری نسبت به دیگر خودرو ها خواهد داشت، اهمیت کیفیت پمپ بنزین و یا مغزی پمپ مزدا 3 قدیم را دو چندان خواهد کرد.

چه قطعاتی از پمپ بنزین مزدا 3 قدیم موجود و قابل تعویض است ؟

در تعمیر و اصلاح پمپ بنزین معیوب مزدا 3 قدیم این امکان وجود دارد که قطعات لیست زیر را بتوانید تعویض کنید.

  • صافی کاسه ای زیر پمپ بنزین مزدا 3 قدیمم
  • غزی پمپ بنزین مزدا 3 قدیم
  • صافی D شکل کناری پمپ بنزین مزدا 3 قدیم
  • فیلتر بنزین بیرون باک مزدا 3 قدیم

پمپ بنزین مزدا 3 نیو

مزدا 3 نیو که به عنوان آخرین نسل از مزدا سواری در ایران از آن یاد می شود، نسبت به نسل قبلی خود تغییراتی در طراحی پمپ بنزین داشته که به کیفیت و بهبود عملکرد آن افزوده است.

پمپ بنزین مزدا 3 نیو در کیفیت های اصلی مزدا موتور، برند فورد و انواع چینی در بازار لوازم یدکی خودرو عرضه می شود.

نکته حائز اهمیت در خصوص تعویض مغزی پمپ بنزین مزدا 3 نیو این موضوع بوده که مغزی پمپ بنزین فقط و فقط در نسخه های چینی در بازار موجود بوده و نمونه اصلی، ژاپنی و یا تایوانی برای این قطعه موجود نیست.

تعویض پمپ بنزین و مغزی پمپ بنزین مزدا 3 نیو

تعویض مغزی یا پمپ بنزین کامل مزدا 3 نیو صرفآ در شرایطی امکان پذیر است که باک خودرو به طور کامل باز شود و این نکته فرصت خوبی برای شستشوی کثیفی های داخل باک مزدا 3 نیو می باشد.

با وجود گذشت چند سال از کارکرد این خودروها، طبیعیست که دچار ته نشینی لجن بنزین شود که به هنگام تعویض پمپ بنزین فرصت خوبی خواهد بود که برای جلوگیری از ورود این آلاینده ها به پمپ یا مغزی جدید ، باک کاملا شسته شود.

این نکته حائز اهمیت عمر قطعات تعویض شده در سیستم سوخت رسانی را افزایش خواهد داد.

 

خرید پمپ بنزین مزدا از اتوکلاب

برای خرید پمپ بنزین مزدا در تمامی مدل ها می توانید خرید خود را از طریق سایت فروشگاهی  اتوکلاب ، ثبت سفارش از طریق واتس آپ و تماس تلفنی و البته به صورت حضوری، انجام دهید.

منابع

محتواهای مرتبط


تگــهــا
،،،،
نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved