منوها

راهنمای خرید لوازم یدکی مزدا

1207
(4/1)
راهنمای خرید لوازم یدکی مزدا

راهنمای خرید لوازم یدکی مزدا

در این دانشنامه ، اینکه کجا ؟ چه جنسی ؟ راه تشخیص قطعات اصلی از فیک ؟ و نکاتی کاربردی در خرید لوازم یدکی مزدا اراعه خواهیم داد.

لوازم یدکی مزدا در ایران

 حضور کمپانی مزدا به سال ها قبل در ایران برمی گردد ، خودرویی با ذات ژاپنی، که همیشه کیفیت اولین و بارزترین ویژگی این سامورایی به شمار می‌رود .

سخن کوتاه می کنیم و به ورود اولین مدل از مزدا ۳۲۳F در سال 1378 برمی گردیم ، خودروی سواری نرم و با ضاهری مدرن در زمان خود ، مزدا 323 تکامل خود را تا سال 1386 در ایران ادامه داد ، 1386 مزدا 3 قدیم و 1389 تا به امروز مزدا 3 نیو.

مزدا در گروه بهمن و البته در سلایق افراد خاص ریشه دواند و روز به روز نیاز به قطعات یدکی طبیعتاً بیشتر حس شد.

 

شرکت سهامی گروه بهمن با کسب رتبه اول در خدمات فروش سالهاست که نسبت به عرضه لوازم یدکی فعالیت کرده ، اما در این بین بازار لوازم یدکی سهم مهمی در تامین قطعات مزدا داشته است تا جایی که نیاز به تنوع در کیفیت و قیمت تا به امروز بی پاسخ نماند.

قطعات یدکی مزدا در انواع کیفیت :

- اصلی مزدا موتور

- ژاپنی 

- تایوانی 

- چینی

- تایلندی ( قطعات پلاستیکی و جلوبندی )

در بازار ایران موجود می باشد .

به این نکته مهم توجه کنید که همیشه بهترین انتخاب برای تمامی قطعات و لوازم یدکی مزدا ، قطعه اصلی شرکتی مزدا موتور می باشد، اما این موضوع دلیل بر ناکارآمد بودن دیگر سازندگان قطعات این برند نیست ، خیلی از مواقع بالا بودن قیمت قطعات اصلی مزدا به دلایل مختلفی همچون ارز ، عدم امکان واردات قطعه از کشور ژاپن ، خرید قطعات اصلی مزدا را برای مصرف کنندگان سخت کرده است .

در ادامه به چند نکته در خرید قطعات مزدا دقت کنید :

۱ - لوازم مزدا که ساخت ژاپن باشند الزامآ اصلی نیستند ، قطعه ای را اصلی می نامند که به سفارش و یا ساخت شرکت مزدا باشند .

 

۲ - همگی قطعات اصلی مزدا ساخت کشور ژاپن نیستند. بله به این موضوع دقت ویژه داشته باشید که برخی از قطعات اصلی مزدا ساخت ژاپن نیستند و توسط کمپانی های بزرگ قطعه ساز دنیا به سفارش مزدا ساخته می شوند، قطعاتی همچون کمک جلو مزدا ۳ قدیم و مزدا ۳ نیو ، پمپ بنزین مزدا 3 ، لنت های جلو و عقب مزدا که تحت لیسانس شرکت بزرگ و معتبر Ate می باشند ، چند نمونه از این دست قطعات هستند.

۳ - متاسفانه این باور در مصرف کنندگان خودرو مزدا ریشه دوانده که قطعه تایوانی از کیفیت بالایی برخوردارند و البته که این موضوع اکثر اوقات صدق میکند ،اما این باور باعث شده تا سودجویانی اقدام به فروش قطعات بی کیفیت در بسته بندی تایوانی کنند ، شما اگر صاحب مزدا هستید این موضوع را بدانید که بیش از نیمی از اضهارات فروشندگان قطعات مزدا در مورد تایوانی بودن قطعه متاسفانه صحت ندارد ، در ادامه نظر شما را به چند مورد از قطعات تایوانی مزدا جلب می کنیم :

- سپر و قطعات پلاستیکی این چنینی 

- پیستون های مزدا با برند Tik

 

- درب موتور و گلگیر های جلو مزدا سواری

- قطعات جلوبندی با برند 555 تایوان

و قطعات این چنینی که فرصت برای معرفی تک تک آن ها در این دانشنامه وجود ندارد

( فریب سودجویانی که با معرفی کردن قطعات به اسم تایوان اقدام به فروش می کنند ، نخورید )

۴ - قطعات چینی با کیفیت مختلفی وارد بازار لوازم یدکی مزدا می شوند و الزاما همگی قطعات چینی در یک سطح کیفیتی نیستند ، ( پیشنهاد میکنیم در خرید قطعات مزدا به فروشگاه های معتبر و فروشندگان منصف اعتماد کنید )

۵ - آخرین نکته لازم در خرید لوازم یدکی مزدا که جز برندهای خاص موجود در کشور می باشد ،این که خرید قطعات و ملزومات خودروی خود را به تعمیرکاران نسپارید ، چرا که منجر به خرید قطعات با قیمت های بالاتر خواهد شد.

۶ - مرکز خرید قطعات و لوازم مزدا سواری و مزدا وانت در ایران، بازار چراغ برق تهران واقع در خیابان امیرکبیر می باشد ، طبقه دوم پاساژ سپهر ( فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب ) و طبقه سوم پاساژ بزرگ کاشانی از مراکز خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو مزدا می باشند.

۷ - در خرید قطعات فنی و مهم همچون لوازم موتور مزدا و یا قطعات جلوبندی و تعلیق مزدا سعی به خرید قطعات با کیفیت داشته باشید ، چرا که کیفیت قطعات موتوری مزدا بسیار بالا بوده و صلاح به خرید قطعات اصلی می باشد ، جلوبندی مزدا متاسفانه از ابتدا ورود چندان با جاده های پر فراز و نشیب ایران سازگار نبوده و در اصطهلاک بالایی قرار دارند پس با توجه به هزینه بالای اجرت تعمیراتی اولویت با خرید لوازم جلوبندی با کیفیت مزدا می باشد ، اما در مورد قطعات تزیینی و بدنه ای خرید قطعات با کیفیت بالا و یا با کیفیت پایین تر به سلیقه مصرف کنندگان خواهد بود .

 

فروشگاه اتوکلاب عرضه کننده مستقیم لوازم یدکی مزدا

منابع

نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved