منوها

تاریخچه کارخانه لنت ترمز کاشیاما ژاپن (MK KASHIYAMA)

1532
(5/1)
تاریخچه کارخانه لنت ترمز کاشیاما ژاپن (MK KASHIYAMA)

تاریخچه کارخانه لنت ترمز کاشیاما ژاپن (MK KASHIYAMA)

لنت ترمز کاشیاما یکی از با کیفیت ترین لنت های تولید شده در دنیا می باشد. در این مقاله می خواهیم تاریخچه این کارخانه و نقاط عطف این تولید کننده ژاپنی را به شما ارايه دهیم. در خودرو مزدا بعد از لنت اصلی مزدا موتور، لنت کاشیاما ژاپن بهترین و با صرفه ترین گزینه می باشد.

لنت ترمز کاشیاما یکی از با کیفیت ترین لنت های تولید شده در دنیا می باشد. در این مقاله می خواهیم تاریخچه این کارخانه و نقاط عطف این تولید کننده ژاپنی را به شما ارايه دهیم. در خودرو مزدا بعد از لنت اصلی مزدا موتور، لنت کاشیاما ژاپن بهترین و با صرفه ترین گزینه می باشد. 

 

تاریخچه کارخانه لنت ترمز کاشیاما (MK KASHIYAMA)

 

 

  • سال 1946

 

می ماکوتو کاشیاما در حقیقت آغازگر این مسیر به حساب می آید. او فروشگاه کاشیاما را در این سال تاسیس کرد و فروش قطعات خودرو را در آن آغاز کرد. 

 

 

 

 

  • سال 1960

 

در 21 دسامبر این سال شرکت کاشیاما پرس کوگیو (Kashiyama Press Kogyo)با مسولیت محدود تاسیس گردید. این شرکت در واقع همان شرکت ام کی کاشیاما (MK Kashiyama) است که در حال حاضر شناخته شده است. این شرکت با سرمایه 12 میلیون ین کار خود را آغاز کرد. فعالیت این شرکت شامل تولید و فروش قطعات خودرو بود.

 

 

 

 

  • سال 1965

 

در این سال شروع به تولید کفشک های ترمز کردند.

 

 

 

 

 

  • سال 1966

 

در این سال کفشک های ترمز را با برند MK روانه بازار کردند. شایان ذکر است که نام این برند از حروف اولیه نام موسس Makoto Kashiyama گرفته شده است.

 

 

  • سال 1967

 

در این سال تولید لنت های ترمز دیسکی آغاز گردید.

 

 

  • سال 1971

 

در این سال تولید روتورهای ترمزهای دیسکی شروع گردید.

 

  • سال 1975

 

در این سال دفتر توکیو از آزوساوا (Azusawa)، ایتباشی کو (Itabashi-ku) به نیهونباشی کایاباچو (Nihonbashi Kayabacho) انتقال یافت.

 

  • سال 1976

 

در این سال یکی از موفقیت های خود را کسب کردند. مونتاژ کفشک های لنت ترمز توسط آنها به عنوان یک قطعه خودرو عالی توسط انجمن قطعات خودرو ژاپن (Japan Auto Parts Association:JAPA) تایید شد.

 

  • سال 1979

 

در 17 ژانویه این سال، ماکوتو کاشیاما، رئیس سابق یا در واقع موسس این مجموعه درگذشت. تاکاشی کاشیاما به عنوان مدیر و نماینده وی منصوب گردید.

 

 

 

  • سال 1981

 

در این سال کارخانه Shibamiya تکمیل گردید. (در حال حاضر این کارخانه در فاز توسعه دوم خود است.)

 

 

 

  • سال 1983

 

در این سال تولیدات این کارخانه به میزان 8 میلیون کفشک ترمز و 600 هزار ست لنت ترمز رسید.

 

  • سال 1984

در این سال به موفقیتی دیگر دست پیدا کردند. لنت ترمز دیسکی تولید شده به عنوان یکی از قطعات خودرو عالی تولید شده توسط انجمن قطعات خودرو ژاپن (Japan Auto Parts Association:JAPA) تایید شد. همچنین در این سال شرکت Winmax (با مسولیت محدود) تاسیس گردید و تولید و فروش لنت ترمز مخصوص ماشین های مسابقات و رالی را آغاز کرد.

 

  • سال 1987

 

در این سال نام شرکت به MK Kashiyama Co با مسولیت محدود تغییر یافت.

 

  • سال 1988

 

مشارکت با شرکت صنعت خودرو سبب گردید تا در ویبولیتین (مالزی) شروع به تولید ترمز در مالزی کردند.

 

  • سال 1990

 

در این سال موسسه تحقیقات فنی و فاز سوم کارخانه در شهرک صنعتی اوتای تکمیل گردید. بعد از ثبت نشان تجاری Taira 2-74062 نام شرکت صنعت خودرو در مالزی به MK Kashiyama تغییر یافت.

 

  • سال 1994

 

در این سال شرکت MK PRIMA INDONESIA تاسیس شد و تولید و فروش ترمز را در اندونزی آغاز کردند.

 

 

همچنین استانداردهای ایمنی (ABE) استاندارد وزارت زمین، زیرساخت، حمل و نقل و گردشگری آلمان را دریافت کردند.

 

  • سال 1995

 

در این سال شرکت MK KASHIYAMA Singapore با مسولیت محدود تاسیس گردید و فروش قطعات خودرو را آغاز کرد.

 

 

  • سال 1996

 

در این سال موفق به اخذ گواهینامه ISO9001 گردیدند.

 

  • سال 1997

 

در این سال بخش فروش را به Nihonbashi ، Chuo-ku منتقل کردند.

 

  • سال 1998

 

با پایان مدت قرارداد با طرف ام کاشیاما مالزی همکاری با آن شرکت را پایان دادند. همچنین استاندارد ECER90 (استاندارد اروپایی) را دریافت کردند. مرکز عملیات در ایوامورادا، شهر ساکو را تکمیل کرده و بخش امور عمومی را جابجا کرده و نام بخش را سومو نامیدند. بخش فروش را به شهر ساکو منتقل کردند و آن را CS.CENTER نامگذاری کردند.

 

  • سال 2001

 

در این سال بخش سومو را به شهرک صنعتی اوتای منتقل کردند.

 

  • سال 2002

در این سال افزایش سرمایه 80 میلیون ینی صورت گرفت. همچنین موفق به اخذ گواهینامه ISO14001 در بخش فنی شدند. محصولات توسعه داخلی پوشش ترمز را تکمیل کردند و تولید انبوه را در اندونزی آغاز کردند.

 

  • سال 2004

 

در این سال فروش محصول سازگار با محیط زیست "Eco Pad" را شروع کردند. همچنین بخش فروش را به شهرک صنعتی اوتای منتقل کردند.

 

  • سال 2008

 

در این سال مشارکت با USA MAT صورت گرفت و سرمایه را به 100 میلیون ین افزایش دادند.

 

  • سال 2009

 

در این سال ادغام شرکت Winmax با مسولیت محدود صورت گرفت. همچنین تولید محموله لنت های ترمز دیسکی را در Danblock Brakes India ، دهلی ، هند آغاز کردند. بخش امور عمومی را به فاز یک کارخانه کاشیاما منتقل کردند.

 

  • سال 2010

 

در این سال تاکاشی کاشیاما به عنوان رئیس، Tsuyoshi Kashiyama به عنوان مدیر نماینده و هیرویوکی کاشیاما به عنوان معاون منصوب گردند.

 

  • سال 2011

 

در این سال شروع به تولید لنت ترمز برای ماشین آلات ساختمانی صنعتی کردند.

 

  • سال 2012

 

در این سال کارخانه MK KASHIYAMA THAILAND با مسولیت محدود تکمیل شد. همچنین با اینکار تولید لنت ترمز دیسکی را در تایلند آغاز کردند. با احیا دوباره روتور MK.، فروش از 21 دسامبر آغاز شد.

 

  • سال 2015

در این سال توسط وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت به عنوان "GAMBARU شرکتهای کوچک و متوسط 300" انتخاب شدند. بخش فروش ویژه در شهر اوزاکا افتتاح شد. کارخانه MK KASHIYAMA THAILAND تعطیل گردید.

 

  • سال 2017

 

در این سال رئیس، تاکاشی کاشیاما بازنشسته شد. گسترش کارخانه MK PRIMA در اندونزی صورت گرفت.

 

  • سال 2018

دفتر آوریل در مسکو و دفتر فروش MK Kashiama Co. در مسکو افتتاح گردید.

 

  • سال 2019

در این سال آوریل ، تجارت محصولات تعمیری خودرو و .Tokai Material Co با مسولیت محدود تولید و فروش را با نام تجاری FC Material آغاز کرد.

 

در این مقاله سعی بر آن شد تا تاریخچه مختصری از کارخانه تولید لنت ترمز کاشیاما و سیر تحولی آن برای شما ارایه دهیم. یادآور می شویم که بخشی از تولیدات لنت ترمز این تولیدکننده ژاپنی مخصوص شرکت مزدا می باشد. با توجه به اینکه انتخاب یک لنت ترمز با کیفیت و در عین حال با صرفه در این روزها برای همه مصرف کنندگان امری مهم و ضروری است، لنت ترمز کاشیاما ژاپن بهترین انتخاب و با صرفه ترین لنت ترمز مزدا در مقایسه با قیمت بالای لنت اصلی مزدا موتور می باشد. برای تهیه لنت ترمز مزدا می توانید از طریق لینک های زیر مستقیما وارد صفحه خرید گردید.

 

لنت ترمز جلو مزدا 3 نیو کاشیاما

 

لنت ترمز عقب مزدا 3 نیو کاشیاما

 

لنت ترمز جلو مزدا 3 قدیم کاشیاما

 

لنت ترمز عقب مزدا 3 قدیم کاشیاما

 

لنت ترمز جلو مزدا وانت کاشیاما

 

لنت ترمز عقب مزدا وانت کاشیاما

')

منابع

محتواهای مرتبط
لنت عقب مزدا وانت کاشیاما
یک دست کامل لنت کفشکی عقب مزدا وانت ، مورد استفاده در تمامی مدل های مزدا وانت . این محصول اصلی شرکت کاشیاما می باشدو از کیفیت فوق العاده ای بهره می برد ***لطفا فریب قطعات تقلبی در بسته بندی اصلی را نخورید *** . اصالت و سلامت این قطعه مورد تایید فروشگاه اتوکلاب خواهد بود ، در صورت نیاز به مشاوره و پشتیبانی با کارشناسان فروش اتوکلاب تماس بگیرید ....جزئیات بیشتر
1681
لنت جلو مزدا 3 کاشیاما
یک دست کامل لنت جلو مزدا ۳ برند کاشیاما ژاپن، این محصول مناسب برای تمامی مدل های مزدا 3 قدیم و مزدا ۳ نیو می باشد. این لنت با بهره گیری از تکنولوژی روز کامپوزیتهای فلزی فشرده، ترمزگیری خوبی در شرایط مختلف جاده‌ای و رطوبتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید....جزئیات بیشتر
1886
لنت جلو مزدا 3 نیو کاشیاما
یک دست کامل لنت جلو مزدا ۳ نیو برند کاشیاما، این محصول مناسب برای تمامی مدلها مزدا ۳ نیو میباشد، این لنت با ضمانت کارکرد وعدم صدای سوت چرخ جلو عرضه می‌شود. تعویض دیرهنگام لنت ها باعث سایش بین سطح فلزی لنت و دیسک ها چرخ جلو می شود. این لنت با بهره گیری از تکنولوژی کامپوزیت فلزی فشرده کیفیت بالایی در ترمز گیری در شرایط مختلف رانندگی در اختیار شما قرار خواهد داد. برای پاسخ به هرگونه سوال در مورد این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید....جزئیات بیشتر
2345
لنت عقب مزدا 3 قدیم - کاشیاما
یک دست شامل 4 عدد لنت عقب Mazda 3 قدیم ، مناسب برای تمامی تیپ ها در تمامی مدل های مزدا 3 قدیم، این محصول ساخت برند کاشیاما می باشد که صحت کارکرد آن در صورت سالم بودن دیسک ها ضمانت می شود، لنت عقب حدود 30 الی 40 درصد ترمز گیری خودرو را به عهده دارد لذا کیفیت لنت های ترمز عقب حائز اهمیت خواهد بود. مشاورین اتوکلاب آماده ارائه راهنمایی به شما کاربران خواهند بود....جزئیات بیشتر
1426
تگــهــا
،
نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved