منوها

بهترین تسمه تایم برای ام وی ام MVM

3103
(4/1)
بهترین تسمه تایم برای ام وی ام MVM

بهترین تسمه تایم برای ام وی ام MVM

در این داشنامه به تمامی سوالات دارندگان ام وی ام، در مورد تسمه تایم ، تعویض تسمه تایم و قطعاتی چون هرزگرد تایم و سفت کن ، پاسخ خواهیم داد. سوالاتی چون: چه نوع تسمه ای برای ام وی ام مناسب است؟ قیمت تسمه تایم اصلی و اورجینال ام وی ام؟ زمان تعویض تسمه تایم mvm , cherry ؟ و هر آنچه که برای تعویض تسمه تایم نیاز به اطلاعات آن دارید...با ما همراه باشید

تسمه تایم:

همانطور که می دانید تسمه تایم نقش اساسی در کارکرد موتور دارد و با توجه جنس لاستیک و نخی که در ساخت آن به کار رفته، طی کارکرد مستهلک و نیاز به تعویض خواهد داشت، تسمه تایم وظیفه زمان بندی و یکسان سازی حرکت قطعات بالا و پایین موتور را به عهده دارد.

در این بین از معرفی بیشتر تسمه تایم خودداری میکنیم و زودتر به سراغ اصل موضوع که معرفی تسمه تایم تمامی مدل های mvm و Chery خواهیم رفت.

نکته مشترک در تمامی تسمه تایم های محصولات مدیران خودرو اعم از ام وی ام و چری :

همیشه و همه حال بهترین انتخاب برای خرید و تعویض تسمه تایم ،نمونه اصلی شرکتی خواهد بود و الباقی این دانشنامه را با این مبنا ادامه خواهیم داد.

بسته بندی تسمه تایم های ام وی ام و چری اصلی شرکتی به چه صورت هستند؟

تمامی تسمه تایم های محصولات مدیران خودرو در بسته بندی نایلونی که با منگنه در یک سر بسته شدند و دارای لیبل دو تیکه اصلی چری می باشند، لیبل اصلی چری از دو قسمت تشکیل شده است که ابعاد کلی آن دقیق 6سانت در 6 سانت می باشد و همگی داری هایلایت ( ترنسپرید )زیرین و لیبل با لوگوی چری در بالا گوشه هستند( در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد لیبل اصلی قطعات یدکی چری با ما در تماس باشید).
دقت کنید سودجویان با بسته بندی های شبیه به اصلی نسبت به فروش تسمه های شبیه به اصلی میکنند، امیدواریم با مطالعه این دانشنامه احتمال فریب شما عزیزان به حداقل برسد.

تسمه تایم ام وی ام ۵۳۰ ، ام وی ام ۵۵۰ و ام وی ام ایکس 33 دنده ای:

با توجه به اینکه موتور در نظر گرفته شده برای ام وی ام ۵۳۰ و ۵۵۰ و ایکس 33 یکسان هستند این سه خودرو در نمونه های دنده ای از یک نوع قطعات تایمینگ بهره می برند، ام وی ام ۵۳۰ با ۵۵۰ و البته ایکس 33 در نمونه های دنده های خود از تسمه تایم ساخت شرکت گیت و به سفارش چری تولید شده است بهره می‌برند که با کد فنی : 481H- 1007073 BA شناخته می‌شوند.
حروف BA در انتهای این کد فنی ،نشان‌دهنده مناسب بودن این تسمه تایم برای نمونه های دنده ای می باشد.
مشخصه اصلی تسمه تایم اصلی ام وی ام x۳۳ تایم ام وی ام ۵۳۰ و تسمه تایم ام وی ام ۵۵۰ دنده ای طبق نمونه عکس زیر ، مخملی بودن و نرم بودن این تسمه خواهد بود البته این موضوع کاملاً تخصصی بوده و شاید تشخیص اصلی بودن و یا شبیه به اصلی بودن این تسمه تایم برای عموم به راحتی قابل تشخیص نباشد.

برای خرید آنلاین تسمه تایم مورد نظر خود روی خود روی هر یک از لینکهای زیر می توانید کلیک کنید و وارد صفحه خرید شوید توضیح اینکه فروشگاه اتوکلاوب عرضه کننده انواع تسمه تایم های اصلی شرکت چری در کوتاه‌ترین زمان سفارشات شما را درب منزل همراه با فاکتور رسمی و ضمانت اصل بودن تسمه تایم، ارسال خواهد کرد .

لینک خرید تسمه تایم mvm 530، اتوکلاب

 

لینک خرید تسمه تایم‌ mvm 550، اتوکلاب

 

لینک خرید تسمه تایم mvm x33، اتوکلاب

 

خودروهای ام وی ام x۳۳ mvmو ۵۳۰ ۵۵۰ دنده ای همگی به طور یکسان دارای دو عدد هرزگرد تایم ( بزرگ و کوچک ) و یک عدد سفت کن تایم ( بدون شاخک) هستند پیشنهاد می شود با هر بار تعویض تسمه تایم در ۶۰ هزار کیلومتر کارکرد طبق دستورالعمل تعویض شرکت، نسبت به تعویض هرزگردها و سفت کن ،همراه با تسمه تایم اقدام کنید.

نکته مهم :

قیمت کیت تایم mvm x33 ، mvm 530، mvm 550 با توجه به یکسان بودن آنها مشابه هستند.

تسمه تایم ام وی ام 110 (mvm 110) و سفت کن تایم :

تسمه تایمینگ ام وی ام 110 در تمامی مدل های 110 قدیم، اعم از 110سیلندر، 110چهار سیلندر و 110چهار سیلندر اتوماتیک یکسان هستند.

تسمه تایم 110 طبق استاندارد شرکت چری دارای استاندارد HSN می باشند.

نوشته های روی تسمه شامل برند چری بوده و تسمه حالت مخملی خاصی دارد که در تسمه های غیر اصل مشهود نیست.

بسته بندی در نایلون ساده و همراه با لیبل اصلی شرکت‌ چری با همان مشخصات گفته شده در بالا تعبیه شده است.

کیت تسمه تایم ام وی ام ۱۱۰ علاوه بر تسمه تایم نیاز به یک عدد سفت کن تایم خواهد داشت که علاوه بر وظیفه سفت کن نقش حرکت را نیز به عهده دارد،این سفر تایمر نمونه عکس زیر بوده و در بسته بندی کارتون سفید با مشخصات فنی چاپ شده روی کارتون عرضه می‌شود.

 

 

نکته مهم در تعویض تسمه تایم ام وی ام ۱۱۰ در این است که برخی گمان می‌کنند که تسمه تایم ام وی ام ۱۱۰ با پراید مشترک است لازم به ذکر است که این فرضیه کاملاً غلط بوده چرا که تسمه تایم ام وی ام ۱۱۰ و تسمه تایم پراید با اختلاف یک دندانه با یکدیگر متفاوت هستند. برای خرید پک کامل تسمه تایم ام وی ام ۱۱۰ قدیم از طریق لینک زیر و یا از طریق تماس با کارشناسان فروش اتوکلاب آماده اقدام کنید.

 

 

تسمه تایم ام وی ام 315 و سفت کن تایم ۳۱۵:

ام وی ام ۳۱۵ در تمامی مدلهای ۳۱۵ قدیم،۳۱۵ نیو و ۳۱۵ اسپرت از یک مدل تسمه تایم بهره می برد که با کد فنی :477F-1007073 توسط شرکت چری عرضه می‌شود.

تسمه تایم اصلی ام وی ام ۳۱۵ همانند نمونه اولیه نصب شده روی خودروها ساخت شرکت گیت به سفارش کمپانی خودروساز چری می باشد.

بسته بندی تسمه تایم ام وی ام ۳۱۵ همانند دیگر تسمه‌تایم های اصلی محصولات مدیران خودرو در بسته بندی نایلون و با لیبل دو کد فنی مخصوص خود قطعه به صورت دو تکه تعبیه شده‌اند عرضه می‌شود.

برای شناخت مصور تسمه تایم اصلی ام وی ام ۳۱۵ به عکس زیر دقت کنید:

 

 

 

برای خرید آنلاین و دریافت درب منزل تسمه تایم ام وی ام ۳۱۵ روی لینک زیر کلیک کنید:

تسمه تایم ۳۱۵ اصلی شرکتی،اتوکلاب

 

سفت کن تسمه تایم ام وی ام ۳۱۵

برای خرید سفت کن تسمه تایم ام وی ام ۳۱۵ به این نکته مهم دقت کنید که سفت کن تایم ۳۱۵ در نمونه‌های ۳۱۵ قدیم و ۳۱۵ نیو از لحاظ کد فنی و ظاهری متفاوت است که البته اختلاف قیمت فاحش نسبت به یکدیگر دارند ،اما این واقعیت وجود دارد کردها آنها قابل نصب به جای دیگری هستند البته سخنانی حاکی از آن است که سفت کن تایم ام وی ام ۳۱۵ نیو،نمونه اصلاح شده ست کنه تسمه تایم ۳۱۵ قدیم است البته شواهد ظاهری بیان گره صدق این موضوع نیست از نظر کیفیت تا جایی که شهودی می توان تصمیم گرفت یکسان هستند.

تسمه تایم ام وی ام ایکس ۲۲ و هرزگرد و سفت کن تایمmvm x22:

ام وی ام ۳۱۵ در تمامی نسخه های دنده ای و اتوماتیک دارای یک نوع تسمه تایم می باشند که همگی ساخت شرکت معتبر قطعه ساز دایکو به سفارش شرکت چری است، مشخصه اصلی بودن تسمه تایم ایکس ۲۲ نوشته دایکو و نوشته آرم لوگوی چری روی تسمه تایم می باشد

بسته بندی تسمه تایم اصلی شرکت چری برای وی ام x۲۲ همانند دیگر محصولات مدیران خودرو شامل یک کیسه نایلونی به همراه لیبل اصلی شرکت چری می باشد برای اطمینان از خرید نمونه اصلی تسمه تایم ایکس ۲۲ در صورت عدم آگاهی به فروشگاه های معتبر و با سابقه اطمینان کنید.

به این موضوع توجه کنید که تمامی محصولات خریداری شده در فروشگاه اتوکلاب طی فاکتور رسمی، اصلی بودن قطعات خریداری شده، کتبآ ضمانت خواهد شد.

 

برای خرید آنلاین و دریافت تسمه تایم ام وی ام ایکس ۲۲ درب منزل در کوتاهترین مدت روی لینک زیر کلیک کنید:

تسمه تایم mvm x22، اتوکلاب

کیت تایم ام وی ام ایکس 22 ، (Mvm x22):

ام وی ام ایکس ۲۲ در قسمت تایمینگ موتور دارای یک عدد سفت کن و یک عدد هرزگرد می باشد،در صورت نیاز به مشاوره بیشتر در مورد تسمه تایم و کیت تسمه تایم ام وی ام x۲۲ با کارشناسان فروش اتوکلاو از طریق تماس و یا پیام رسان واتساپ در تماس باشید.

تسمه تایم تیگو5 و تسمه تایم ایکس 33 اتوماتیک:

چری تیگو 5 و ام وی ام x۳۳ اتوماتیک هر دو به طور یکسان از یک مدل تسمه تایم بهره می‌برند که با خودشان نیز شناخته می‌شوند:

481H-10070703EA

حروف EA در انتهای کد فنی نشان‌دهنده مناسب بودن این تصمیم برای نمونه های اتوماتیک می باشد

تسمه های اصلی ام وی ام x۳۳ اتوماتیک و چری تیگو ۵ ساخت شرکت می باشد که به سفارش چری تولید شده است، این تصمیم دارای استاندارد جهانیHNBR می‌باشد.

کیت تایم ام وی ام x۳۳ اتوماتیک و چری تیگو ۵ علاوه بر تسمه تایم دارای یک عدد هرزگرد کوچک یا همان انگشتی،یک عدد هرزگرد بزرگ و یک سفت کن تایم شاخکدار، می باشد.

در این نوشته سعی بر آن شد تا اطلاعاتی کوتاه و مفیدی برای شما عزیزان فراهم گردد لذا، در ادامه برای اطلاعات تخصصی و فنی تر در مورد تسمه تایم به موارد مربوط به تسمه تایم ،نسبت به مطالعه مقاله تخصصی تسمه تایم روی لینک زیر اقدام کنید:

تسمه تایم، اتوکلاب

در صورت نیاز به مشاوره در مورد تسمه تایم های بی ام و چربی شما عزیزان میتوانید از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ و یا تماس تلفنی و یا بخش پرسش و پاسخ در انتهای این صفحه با کارشناسان فروش اتوکلاب در تماس باشید، ممنون که با ما همراه هستید.

منبع: اتوکلاب، رامین آذرهوش

منابع

محتواهای مرتبط
تسمه تایم مزدا 323 اصلی مزدا موتور
تسمه تایمینگ مزدا 323 اصلی شرکت مزدا موتور با کیفیت HNBR ژاپن ، مناسب برای تمامی تیپ های مزدا 323 از سال 1380 الی 1386 دنده ای و اتوماتیک ، مزدا 323 در بخش تایمینگ موتور دو عدد بلبرینگ تایم ثابت و متحرک دارد که به تشخیص مکانیک می توانند نیاز به تعویض داشته باشند . لطفا در خرید تسمه تایم اصلی مزدا موتور دقت کنید چرا که تسمه های تقلبی در بسته بندی های شبیه به اصلی توسط سودجویان به فروش می رسند . اصالت و سلامت این قطعه مورد تایید فروشگاه اتوکلاب خواهد بود ، در صورت نیاز به مشاوره تماس بگیرید....جزئیات بیشتر
2847
تسمه تایم مزدا کارا 2000| موتور میتسوبیشی
تسمه تایم کارا 2000 برند میتسوبوشی اصلی. این محصول مناسب برای تمامی وانت کاراهای 2000 می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ما در اتوکلاب تماس بگیرید....جزئیات بیشتر
4623
تگــهــا
،،،
نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved