منوها

گروه بهمن از عرضه محصولی جدید خبر داد

1000
(4/1)
گروه بهمن از عرضه محصولی جدید خبر داد

گروه بهمن از عرضه محصولی جدید خبر داد

شاسی‌بلند جدید بهمن خودرو رونمایی شد. این خودرو مرحله بازارسنجی و تجاری را گذرانده است و به زودی به بازار می آید.

گروه بهمن که قصد دارد طی یک برنامه زمان‌بندی شده به تنوع محصولات خود رونق بخشد، هم اکنون در حال آماده سازی محصول جدیدی است که طی 2 ماه آینده از آن رونمایی و به بازار عرضه می کند.

جدیدترین خودروی مونتاژی گروه بهمن به‌عنوان یک خودروی اس یو وی کوپه با ابعاد ویژه شناخته می‌شود. این خودرو ضمن برخورداری از امکانات رفاهی و ایمنی بالا، دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ بوده و می تواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

بر اساس این گزارش محصول جدید گروه بهمن با لوگوی دیگنیتی یا DIGNITY به بازار عرضه خواهد شد و تا کنون نیز تصاویر مختلفی از تست این خودرو در خیابان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

پس از انتشار تصاویری از محصول جدید شرکت بهمن موتور که در حال گذراندن برخی تست و انجام بازارسنجی بود، حال تصویر دیگری نیز بدستمان رسیده که در آن مشخص شده است که خودرو دانگ‌فنگ ix5 قرار است تا با چه نامی به بازار ایران عرضه شود. البته این تصویر به همراه چسبانده شدن نام بهمن بر روی IX5، نشانگر این است که عرضه این خودرو توسط شرکت بهمن موتور قطعی شده و همچنین مرحله بازارسنجی و تجاری را گذرانده است و اکنون این شرکت در حال مهیا کردن برخی شرایط است تا این خودرو را رونمایی و شرایط فروش آن را نیز اعلام کند.


 از این پس دیگر این خودرو در بازار ایران با نام دانگ‌فنگ ix5 شناخته نخواهد شد و با نام برند دیگنیتی (DIGNITY) عرضه و شناخته خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که کلمه دیگنیتی در زبان فارسی به معنای بزرگی و رتبه است.

البته چندی پیش بود که پایگاه خبری چرخان، تصاویری از بروشور تبلیغاتی این خودرو را با برند دیگنیتی منتشر کرده بود، اما ما انتظار داشتیم که کلمه دیگنیتی فقط یک شعار بوده و نام برند و خودرو، چیز دیگری باشد.


باتوجه به اخبار واصله قطعات خودرو دیگنیتی در ایران داخلی سازی شده و این خودرو قرار است تا جای خالی محصولات برند هاوال را پر کند. همچنین باتوجه به اینکه بازار خودرو ایران، یک بازار محدود و در عین حال، پرتقاضا است، انتظار داریم تا این خودرو زیبا در ایران موفقیت دیگری را کسب کند.

در آینده نزدیک با ویژگی و امکانات قطعی شده این خودرو برای عرضه در بازار ایران، بیشتر آشنا خواهیم شد. اما برای مطالعه ویژگی کلی این خودرو، میتوانیدبا امکانات غیرقطعی و احتمالی این خودرو در ذیل آشنا شوید.


طراحی خارجی

 

از لحاظ طراحی داخلی و خارجی DIGNITY در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد و در بعضی نقاط شاهد المان‌های جسورانه در طراحی هستیم. در جلوپنجره بزرگ با رنگ زمینه مشکی قرار دارد که دایره‌های کرومی آرم شرکت را محاصره کرده‌اند. چراغ‌های کشیده جلو تا کناره خودرو امتداد داشته و نوعی جذابیت برای این خودرو ایجاد کرده است.

 

در نمای عقب شاهد شباهت بسیار زیاد این خودرو به محصولات دی اس فرانسه هستیم. چراغ‌های کشیده، اسپویلر بزرگ و آنتن بال کوسه‌ای از نکات برجسته طراحی عقب این خودروست.

طراحی داخلی

 

دانگ فنگ در کابین این خودرو از رنگ زمینه مشکی بهره برده و در برخی از جزئیات از خطوط نقره‌ای رنگ نیز استفاده کرده است. صفحه نماش بزرگ، فرمان اسپرت D-Cut و نشانگرهای دیجیتالی بیش‌تر از همه در کابین این خودرو جلب توجه می‌کند. در کل کابین دانگ فنگ DIGNITY با داشتن ویژگی‌های بروز و مدرن حس خوبی را به بینندگان القا می‌کند.

امکانات و تجهیزات dignity

 

در فول‌ترین مدل ix5 به امکاناتی نظیر سانروف، 6 عدد کیسه هوا، دوربین 360 درجه، سیستم کنترل پایداری، تریم داخلی چرم، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه‌ای، سنسور نور و باران، کروز کنترل هوشمند، سامانه پیشگیری از تصادف، گرم کن صندلی‌های جلو، رانندگی خودران سطح 3، رادار خطی و نقطه کور، تنظیم حالت رانندگی، تهویه اتوماتیک، قابلیت اتصال به موبایل از طریق اپلیکیشن، سیستم تشخیص چهره راننده، ترمز پارک برقی و … مجهز شده است.

مشخصات فنی dignity

 

برای دانگ فنگ ، فنگ گانگ ix5 دو نوع پیشرانه در نظر گرفته شده که نخستین پیشرانه یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بوده که قادر به تولید قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن‌متر است. موتور دیگر نیز از نوع 1.8 لیتری تنفس طبیعی بوده که قدرت تولیدی آن در حدود 139 اسب بخار و گشتاور آن نیز 187 نیوتن‌متر است که توسط گیربکس 5 سرعته دستی یا گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلوی خودروی منتقل می‌شود.

قیمت و رقبا

 

در این روزها که بازار پر از خودروهای تازه وارد و ناشناخته چینی شده است و رقابت در بازار کمی سخت به نظر می‌رسد. دانگ فنگ DIGNITY به عنوان یک خودروی با طراحی جذاب و ویژگی‌های قابل قبول می‌تواند در صورت قیمت‌گذاری مناسب و پشتیبانی خوب بهمن موتور به خودرویی موفق در غیاب خودروهای ژاپنی و کره‌ای تبدیل شود. از جمله رقبای این خودرو در ایران می‌توان به چری تیگو 7، هاوال H2، هایما S7 و SWM و سایر محصولات چینی بازار اشاره کرد.

 




منابع

نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved