منوها

فروش فوق العاده پژو ۲۰۶

637
(4/1)
فروش فوق العاده پژو ۲۰۶

فروش فوق العاده پژو ۲۰۶

گروه صنعتی ایران خودرو از روز پنجشنبه (20 شهرور‌ماه) سومین مرحله فروش فوق‌العاده، پنج محصول را عرضه کرده است در این طرح فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوق دار V8 را با قیمت قطعی به فروش می رساند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ایران خودرو در سومین فروش فوق العاده خود سمند LX، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، پژو ۲۰۶ صندوق دار، پژو پارس سال و پژو ۴۰۵ SLX را عرضه می کند. در این طرح پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با ترمز عقب کاسه ای و بدون سنسور پارک عقب با قیمت ۱۰۱ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد و قیمت پژو ۲۰۶ صندوق دار V8 با ترمز عقب کاسه ای و بدون سنسور پارک عقب ۱۰۴ میلیون و ۷۹۷ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در این طرح، امکان ثبت‌نام برای فرد دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو وجود ندارد. همچنین محدودیت‌‌هایی مانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن سن دست کم ۱۸ سال و لزوم ارایه‌ گواهی‌نامه، گذشت حداقل ۴۸ ماه از آخرین ثبت‌نام در شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا برای مشارکت مشتریان واقعی درنظر گرفته شده است.

این طرح فروش تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۳ شهریورماه ادامه دارد و پس از پایان زمان ثبت‌نام، قرعه کشی برگزار و مشخصات منتخبین از طریق سایت فروش ایران‌خودرو و یا ارسال پیامک، اعلام خواهد شد. باید توجه داشت که برندگان این طرح فروش باید حداکثر طی سه روز کاری پس از قرعه کشی، فرایند تکمیل ثبت نام و پرداخت وجه را انجام دهند.

علاوه بر این‌که سند خودرو به مدت یک سال در رهن ایران‌خودرو خواهد بود، طبق مصوبات کمیته خودرو، امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مقدور نخواهد بود. متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در زمان تعیین شده به سایت فروش ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کرده و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.


منابع

نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved