منوها

با 400 میلیون تومان چه ماشینی بخرم ؟

874
(4/1)
با 400 میلیون تومان چه ماشینی بخرم ؟

با 400 میلیون تومان چه ماشینی بخرم ؟

بازار خودرو با قیمت‌های عجیبی که هر روز در حال تغییر هستند، عرصه را برای خریداران تنگ کرده است. این روز‌ها خرید خودرویی مناسب بیش‌ازپیش به امری سخت و تخصصی تبدیل شده است. امروز در این مقاله از مجله همراه مکانیک، قصد داریم خودرو‌های 400 میلیونی بازار ایران را بررسی کنیم. پس اگر قصد خرید خودرویی را با این بودجه دارید، با ما همراه باشید.

خودرو‌هایی که در لیست 400 میلیون تومان دیده می‌شود به شرح زیر است:


  • ام جی 550 اتوماتیک مدل 2010
  • دنا پلاس مدل 98
  • ساندرو اتوماتیک مدل 96
  • چری آریزو 5 دنده ای مدل 99
  • J4 اتوماتیک مدل 98
  • چانگان CS35 اتوماتیک مدل 2015

در ادامه با بررسی برخی از خودرو‌های این لیست با ما همراه باشید.


دنا پلاس مدل 98



ررسی لیست خودرو‌های 400 میلیونی را با دنا پلاس مدل 98 شروع می‌ کنیم. دنا پلاس محصول تقریبا جدید شرکت ایران خودرو است که در واقع، نسخه فیس‌لیفت دنا است. در نسخه دنا پلاس، شاهد تغیراتی در ظاهر و برخی آپشن‌های دنا هستیم. امکاناتی چون: دوربین عقب و سانروف در لیست تجهیرات دنا پلاس دیده می‌شود.

با توجه به آپشن‌های تقریبا مناسب و کیفیت نسبتا خوب، دنا پلاس مدل 98 گزینه خوبی با بودجه 400 میلیون تومان است. البته دنا پلاس ، رقبایی چون برلیانس H330 و پژو 207 اتوماتیک را پیش روی خود دارد که از نظر سواری، گزینه‌های بهتری به‌نظر می‌رسند


ساندرو اتوماتیک مدل 96


یکی از شاخص‌ترین گزینه‌های بازه قیمتی 400 میلیون تومان، رنو ساندرو، هاچ‌بک ایمن و اقتصادی شرکت داچیا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی رنو است. تولید رنو ساندرو توسط شرکت پارس خودرو به عنوان یکی از شرکای رنو در ایران از سال 1394 آغاز شده است. رنو ساندرو با پیشرانه 1598 سی‌سی چهارسیلندر 16 سوپاپ عرضه شده است که توانایی تولید قدرت 105 اسب‌بخار و 140 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. شتاب صفرتاصد رنو ساندرو با گیربکس دنده‌ای، حدود 10.5 ثانیه است.


استهلاک کم، هزینه نگه‌داری پایین در کنار مصرف سوخت بهینه و کیفیت بالای قطعات، باعث شد تا رنو ساندرو در ایران فروش موفقی را تجربه کند و بازار دست‌دوم گرمی نیز داشته باشد. البته در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت عجیب خودرو‌ها، بسیاری ترجیح می‌دهند در محدوده 400 میلیون تومان به سراغ خودرویی چون پژو 207 بروند که از لحاظ امکانات و تجهیزات، در سطح بسیار بالاتری نسبت به ساندرو قرار دارد.

چری آریزو 5 دنده ای مدل 99



چری آریزو 5 دنده ای مدل 99 یکی دیگر از خودرو‌های 400 میلیون تومانی است که ظاهر بسیار جذابی دارد. اگرچه تنها واژه جذاب و زیبا در وصف این‌ خودرو کافی است و ظاهراً تولیدکننده اصلا اعتقادی به کیفیت خودرو تولیدی خود نداشته است. موتور این خودرو، همان پیشرانه‌ای است که در ام وی ام 315 به‌کار رفته است که برای خودرویی با این سایز و وزن اصلا مناسب نیست. در نتیجه، شتاب خوبی را از این خودرو انتظار نداشته باشید.

درکل، اگرچه مانند سایر همتایان چینی در چری آریزو 5 نیز شاهد لیست قابل‌قبولی از امکانات و تجهیزات رفاهی هستیم، اما ترمز‌های نه‌چندان خوب و عملکرد ناهماهنگ گیربکس و کیفیت پایین قطعات، باعث شده آریزو 5 بازار دست‌دوم خوبی نداشته باشد.



جک j4 اتوماتیک مدل 98


دیگر خودرو چینی حاضر در لیست 400 میلیون تومان، جک j4 اتوماتیک مدل 98 است. سدان چینی شرکت کرمان موتور که به‌لطف تجهیزات رفاهی نسبتا خوب و قیمت رقابتی، در همان ابتدای تولید توانست فروش تقریباً موفقی را تجربه کند؛ اما در بازار دست‌دوم، با توجه به حضور رقبایی چون رنو تندر 90 و دنا که خدمات پس‌ازفروش بهتری دارند، چندان مورد استقبال نیست. ضعف اصلی این خودرو، قدرت نه‌چندان زیاد موتور است که به‌خصوص در سربالایی‌ها، مالکان این خودرو را شدیدا ناراضی کرده است. 

مزایای فروش سفارشی خودرو

مزایای بی‌نظیر فروش سفارشی خودرو به شرح زیر است:

  • با تماس شما، کارشناسان همراه مکانیک در محل حاضر می‌شوند و خودروی شما را به‌صورت تخصصی و رایگان، کارشناسی و بررسی می‌کنند.
  • پس از انجام کارشناسی، خودروی شما توسط همراه مکانیک در سایت‌های معتبر و سایت شرکت آگهی می‌شود.
  • فروشنده به هیچ تماسی از سمت خریداران پاسخ نمی‌دهد؛ چرا که شماره وی در آگهی درج نمی‌شود و این مشاوران همراه مکانیک هستند که به همه‌ی تماس‌ها پاسخ می‌دهند تا زمانی‌ که مشتری مناسب را پیدا کنند.
  • لازم نیست شما با واسطه‌های متعدد خودرو مواجه شوید.
  • یا این روش، از بازدیدهای غیرضروری جلوگیری می‌شود و در زمان شما بسیار صرفه‌جویی خواهد شد.
  • در نهایت، هنگام عقد قولنامه به کمک مشاور حقوقی ما، لذت فروش بی‌دغدغه‌ خودرو را تجربه خواهید کرد.


منابع

نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved