منوها

چه نوع سپری بخریم ...!!!؟

1008
(4/1)
چه نوع سپری بخریم ...!!!؟

چه نوع سپری بخریم ...!!!؟

انواع سپر از نظر کیفیت ..... تفاوت سپرها ..... بهترین انتخاب جنس سپر....!!!؟

چه نوع سپری بخریم ؟

شاید بارها در تصادفات کوچک و بزرگ نیازمند سپری برای خودروی خودتان بودید بعد از مراجعه به بازار لوازم یدکی متوجه اختلاف قیمت های کم و زیادی شده اید و سردرگم این موضوع که به راستی کدام انتخاب بهترین انتخاب خواهد بود ؟

کدام یک از کیفیت بالاتری برخوردارند ؟

در این مقاله کوتاه سعی بر آن است که اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم ، سپر بخشی از بدنه خودرو است که جلو و عقب خودرو قرارو هدف استفاده از آن جلوگیری از آسیب دیدن به دیگر قطعات خودرو و افزایش ایمنی سرنشینان است.

سپر ها در اتومبیل های قدیمی از جنس آهن و فلزات سنگین ساخته می شوند که بزرگترین ایراد آن وزن بالای آن ها بود و باعث انتقال ضربه بالایی به کابین خودرو می‌شدند و همین موضوع منجر به جایگزینی سپرهای پلاستیکی شد سپرهای پلاستیکی از وزن کمتری برخوردارند اما مقاومت کمتری در آسیب ها از خود نشان می دهند. تا جایی که با پیشرفت تکنولوژی مواد ، خودرو سازان را به استفاده از فیبر کربن و فایبرگلاس گرایش داد و امروزه شاهد سپر هایی با جنس فیبر کربن و آلیاژ هایی از فایبرگلاس هستیم که مقاومت و انعطاف پذیری بالایی از خود نشان می دهند، انعطاف بالای این نوع سپرها ضربات کمتری به خودرو وارد و در نهایت موجب افزایش ایمنی خودرو شده اند .

 

توصیه مهم در خرید سپر جایگزین خودرو، استفاده و خرید سپر های اصلی کارخانه تولید کننده خودرو است که قطعا بهترین انتخاب خواهد بود در ساخت سپر های اصلی فارغ از اینکه ساخت کدام کشور هستند از موادی برای ساخت سپر استفاده می کنند که از انعطاف بالایی برخوردارند و این امر مهم باعث می‌شود در تصادفات و آسیب‌ها، سپر خودروی شما با کوچکترین ضربه شکسته نشود و یا به اصطلاح خرد نشود . اما سپرهای با کیفیت پایین با کوچکترین ضربه شکسته و فرو می ریزند و عملاً قابل استفاده نخواهند بود .

 در زمینه ی تولیدات پلاستیکی همچون سپر استانداردهای مدنظر تولیدکنندگان قرار دارد که تاثیر مستقیم در قیمت آن خواهند داشت اما این سپرها به صورت خام و بدون رنگ عرضه می شوند که مصرف کنندگان بعد از خرید به اجبار باید به رنگ آمیزی آن توسط تعمیرکاران اقدام کنند، قطعا این پروژه رنگ آمیزی هزینه‌ای در بر خواهد داشت، پس چه بسا بهترین انتخاب خرید، انتخاب سپری با طول عمر بالا خواهد بود.

شواهد و ویژگی های ظاهری سپر اصلی و یا با کیفیت:

سپر های اصلی عموماً در شرکت بزرگ خودروسازی از بسته بندی کارتون برخوردارند که بیشتر در خودروهای ژاپنی همچون مزدا و تویوتا و بعضا خودروهای آلمانی دیده می‌شوند .

سپر های اصلی و یا با کیفیت بالا (OEM ، استاندارد شرکت اصلی سازنده خودرو ) از جنس صیقلی ، صاف و بدون موج اکثر سپرهای اصلی از آستربرخوردارند و دارای لایه آستر زیر رنگ هستند که در بیان عامیانه به عنوان آستر دو جزئی اطلاق می شود، کیفیت این آستر بسیار در ثبات رنگ موثر خواهد بود .

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از کارواش با فشار آب بالا متوجه جدا شدن رنگ از سطح خودرو شده باشید دلیل این موضوع چیزی جز کیفیت پایین آستر دو جزئی و یا عدم پاشش کافی نخواهد بود .

سپر های با کیفیت بالا در ابعاد و فرم دقیق ساخته خواهند شد تا به درستی و با ظرافت بالا به روی خودرو نصب شوند این موضوع بیشتر در نقاط اتصال با گلگیرهای جلو و عقب خود را نشان خواهند داد .

سپر های اصلی در قسمت داخلی اطلاعات تولیدی آنها به طور کامل حک شده است که در بین آنها ، استاندارد های کسب شده ، نام کمپانی سازنده و تاریخ تولید ثبت شده است .

و در نهایت اعتماد و خرید از مراکز و فروشندگان قطعات یدکی معتبر به شما در یک خرید مطمئن یاری خواهد رساند .

فروشگاه اتوکلاب عرضه کننده انواع سپر ، محصولات ام وی ام ، چری و مزدا

 

 

منابع

محتواهای مرتبط


تگــهــا
،،،
نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved