منوها

سپر و متعلقات سپر جلو و عقب آریزو 5 و آریزو 6

13
(4/1)
سپر و متعلقات سپر جلو و عقب آریزو 5 و آریزو 6
image.name
image.name

سپر و متعلقات سپر جلو و عقب آریزو 5 و آریزو 6

یکی از دسته بندی های مهم در قطعات یدکی خودرو های آریزو 5 و آریزو 6 که از سری سدان های پر طرفدار در ایران هستند ، مربوط به دسته بندی لوازم بدنه آریزو 5 و آریزو 6 می باشد که در این دانشنامه به طور مفصل در مورد آن توضیح خواهیم داد تا دارندگان این دو خودرو برای خرید لوازم و قطعات یدکی بدنه آریزو 5 و آریزو 6 دچار مشکل نشوند.

شناخت سپر جلو و عقب آریزو 5 و آریزو 6

یکی از دسته بندی های مهم در قطعات یدکی خودرو های آریزو 5 و آریزو 6 که از سری سدان های پر طرفدار در ایران هستند ، مربوط به دسته بندی لوازم بدنه آریزو 5 و آریزو 6 می باشد که در این دانشنامه به طور مفصل در مورد آن توضیح خواهیم داد تا دارندگان این دو خودرو برای خرید لوازم و قطعات یدکی بدنه آریزو 5 و آریزو 6 دچار مشکل نشوند. توضیح اینکه تمام نوشته های این صفحه مربوط دسته بندی سپر جلو و عقب و متعلقات دیگر سپر برای آریزو 5 و آریزو 6 می باشد. ابتدا به توضیحاتی در مورد قطعات و تفاوت بدنه انواع آریزو خواهیم پرداخت و سپس هر یک از بخش ها را جداگانه بررسی خواهیم کرد. آریزو 5 در دو طراحی و تیپ ظاهری  اکسلنت و FL طراحی و عرضه شده که نسخه FL از نظر ظاهری ، بروزرسانی شده ی نسخه قبل می باشد. آریزو 6 نیز همانند نسل پیشین خود در دو تیپ آریزو 6 معمولی و آریزو 6 پرو طراحی شده که نمونه پرو این خودرو در قسمت جلویی و عقبی دستخوش تغییرات زیاد و البته زیبایی را تجربه کرده است.   ما در ادامه به بررسی لیست قطعات بدنه از سدان آریزو 5 و آریزو 6 در تمام تیپ ها خواهیم پرداخت:

  1. سپر و متعلقات آن ها در قسمت جلو و عقب
  2. چراغ ها و مه شکن های جلو و عقب
  3. درب موتور و درب ها
  4. سپر های جلو و عقب اریزو 5 و آریزو 6

سپر های جلو و عقب آریزو 5 و آریزو 5 اف ال ، هر یک مختص خود بوده و با یکدیگر متفاوت هستند و این شرایط در خصوص سپر های جلو و عقب اریزو 6 صدق کرده است. سپر جلو آریزو 6 و آریزو 6 پرو متفاوت هستند و در نسخه پرو زوایای طراحی شده ، باعث جذابیت دو چندان آن شده است.

کلیه سپر های جلو و عقب Arrizo5-Arrizo5FL-Arrizo6-Arrizo 6pro در مجموعه یدک باشی موجود و قابل ارسال به سراسر کشور خواهد بود.

 این موجودیت در شرایط و زمان خود در کیفیت های اصلی شرکتی و وارداتی موجود خواهند بود که در صورت نیاز به مشاوره خرید می توانید با کارشناسان ما در یدک باشی تماس بگیرید. تغییر و تنوع در طراحی سپر جلو و عقب این دو نسل از آریزو موجب گشته چراغ هایی همچون چراغ دنده عقب چپ و راست ، و چراغ مه شکن در قسمت جلو و عقب متفاوت باشند. برای مثال مه شکن عقب اریزو 5 معمولی و جدید ( FL )و نیز چراغ های دنده عقب این دو نسل از آربزو 5 متفاوت و منحصر به فرد خود می باشند. با توجه به توضیحات بالا در خصوص تفاوت سپر ها و چراغ های اریزو ، توصیه می کنیم به هنگام استعلام و خرید مدل دقیق خودروی خود را ذکر کنید تا از اشتباهات احتمالی جلوگیری شود. یکی از قطعات بدنه این نسل از خودرو آریزو که بسیار مصرفی بوده و به هنگام تصادفات حتی کوچک دچار آسیب می شود ، براکت سپر نام دارد . براکت یا نگه دارنده های سپر آریزو 5 و آریزو 6 در هر تیپ از این خودرو منحصر به فرد بوده و و این قطعه وظیفه اتصال سپر جلو و عقب را به بدنه اصلی به عهده دارد. همانطور که می دانید جزئیات در طراحی نسل های مختلف آریزو ، روز به روز بیشتر شده که در کنار جذابیت ظاهری، کمی تعداد قطعات بدنه این خودرو را بالا برده که بالطبع به هزینه های تصادفات افزوده است. هدف طراحی بدنه در نسل آریزو توسط چری ، رساندن این خودرو به زمره سدان های لاکچری چینی بوده که الحق به نیت و هدف خود دست پیدا کرده است، تا جایی که خودرو آربزو 6 در ایران وارد کانال خودروهای لوکس چینی در ایران شده است.

قطعات مرتبط با سپر جلو و عقب آریزو 5 و آریزو 6

  1. زه های وسط ،چپ و راست آریزو 6
  2. درپوش چپ و راست روی سپر عقب اریزو 5
  3. قاب های چپ و راست مه شکن جلو
  4. فلاپ سپر عقب آربزو
  5. براکت های سپر جلو و عقب
  6. دیلایت چپ و راست سپر جلو
  7. چراغ های دنده عقب چپ و راست
  8. چراغ مه شکن عقب arrizo
  9. درپوش بکسل بند سپر جلو و عقب اریزو

موارد بالا لیست برخی از قطعات و متعلقات سپر جلو و عقب اریزو 5 و آریزو 6 می باشد که عموماً به همراه سپر ممکن است نیاز داشته باشید.   

نکته مهم در مورد خرید سپر جلو و عقب اریزو 5 و آربزو 6 

 به این موضوع دقت کنید که تمامی سپر های جلو و عقب arrizo6 و arrizo5 در کیفیت های اصلی و وارداتی، به صورت خام و بدون رنگ عرضه می شوند و به واقع سپر رنگ شده ای برای این خودرو ها در بازار لوازم یدکی موجود نمی باشد  

نحوه خرید و ارسال سپر جلو و عقب اریزو arrizo

خرید سپر و متعلقات سپر آریزو 5 و آریزو 6 ، به صورت حضوری ، تلفنی و خرید آنلاین امکان پذیر می باشد.

  برای مشتریان شهرستانی که اقدام به خرید کنند ، قطعات پس از بازبینی کامل و چک کردن سلامت قطعی محصول توسط تیم انبار و ارسال ، بسته بندی خواهند شد و به انتخاب مشتری از طریق اتوبوس ، باربری و تیپاکس ارسال خواهد شد.

 

منابع

محتواهای مرتبط


تگــهــا
نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved