منوها

تاریخچه مزدا

701
(4/1)
تاریخچه مزدا

تاریخچه مزدا

چه کسی مالک MAZDA است؟ آیا می دانید مزدا متعلق به چه کسانی است؟ چه سال ها با یک خودروی مزدا در اطراف Sarasota رانندگی کرده اید و چه با این برند تازه وارد هستید ، درک مالکیت و سابقه Mazda بسیار مهم است. کاکس مزدا نتیجه خوبی برای شما دارد!

مالکیت مزدا

 

مزدا در سال 1920 در ژاپن تأسیس شد و در ابتدا ابزار تولید می کرد و در دهه 1930 به اتومبیل گسترش یافت. امروز ، مزدا یک شرکت کاملاً ژاپنی است ، اما در یک زمان ، فورد یک سوم مزدا. از آن زمان فورد سهام خود را در این شرکت و سهامداران مختلف ژاپنی فروخته است.

در حال حاضر ، دفتر مرکزی مزدا در هیروشیما ، ژاپن قرار دارد و از ژوئن 2018 توسط آکیرا ماروموتو ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت هدایت می شود. اتومبیل های آن در درجه اول در کارخانه های ژاپن تولید می شود.

 

 

 

تاریخچه مزدا

طی سالهای گذشته ، مزدا به نقاط عطف مختلفی دست یافته است ، از جمله:

 

تولید یک کامیون سه چرخ به نام مزدا-گو در سال 1931.

ایجاد موتور چرخشی مزدا در سال 1967 ، که منجر به معرفی Cosmo Sport ، اولین خودروی اسپرت تولیدی با حجم موتور مجهز به موتور دوار شد.

اولین مزدا نمادین Mazda MX-5 Miata در سال 1989 هنگامی که دیگر خودروسازان برای ماشین های سبک وزن ورزشی مشکلی ایجاد نمی کردند و اکنون بیش از 1 میلیون مدل میاتا در راه هستند. همچنین مزدا MX-5 Miata به عنوان بهترین اتومبیل سال 2016 و سال طراحی جهانی جهان انتخاب شد.

راه اندازی SKYACTIV® TECHNOLOGY در سال 2010 ، که با تلاش نوآوری کارایی و عملکرد را از طریق ساخت بدنه ، انتقال قدرت ، فناوری موتور و موارد دیگر ترکیب می کند.

 

حقایق مزدا

برخی از حقایق جالب در مورد مارک مزدا شامل موارد زیر است:

 

نام این شرکت از اهورا مزدا ، خدای ایرانی آمده و همچنین از نام بنیانگذار شرکت ، جوجیرو ماتسودا گرفته شده است.

بنیاد مزدا در سال 1984 به عنوان وسیله ای برای بازگرداندن جامعه تأسیس شد.

آرم مزدا پنج بار دوباره طراحی شده است و آرم فعلی مزدا در سال 1997 معرفی شد.

مزدا 100 سالگرد تولد خود را در سال 2020 جشن می گیرد.

 

منابع

محتواهای مرتبط


تگــهــا
،
نظرات کاربران
ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
مرجع فروش قطعات خودرو

فروشگاه قطعات یدکی اتوکلاب در آستانه شروع به کار وب سایت خود پس از سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی تلاش کرده است هر چه بیشتر نسبت به رفاه حال شما مشتریان عزیز گام بردارد ، سرعت در ارسال، پشتیبانی متعهدانه ، تنوع در محصولات و قیمت ، از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین اتوکلاب هستند .

آدرس: تهران، بازار، خیابان امیر کبیر ،نرسیده به تقاطع ملت پاساژ سپهر طبقه دوم پلاک F221

image.name

تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه اتوکلاب محفوظ است
Copyright 2020 - 2024, AutoPartClub. All rights reserved